כולנו מכירים את השיר של רחל המשוררת: "רק על עצמי לספר ידעתי". ובכן, רחל הצטנעה מאד, כי לספר על עצמך זו מיומנות שצריך לפתח, במיוחד היום.
הנראות שלנו ברשתות החברתיות זה נושא מאד חשוב, הקפדה על פרסום שוטף של תוכן אותנטי ומקורי היא קריטית, אבל יותר מכל ולפני כולם, עליכם לדאוג לטקסט "אודות" שמשקף את המותג שלכם, כלומר את הערך המוסף המשותף שלכם ושל העסק.
למה טקסט "אודות" הוא חשוב כל כך?
כי הוא מרכז בתוכו את כל העשייה, אבל גם את הדרך. יש לו ערך מקצועי ורגשי והוא הרבה יותר מעבר לסתם רשימה של פרטים יבשים כמו שם, תחום פעילות, שעות פתיחה וכתובת מדויקת. לכתוב "אודות" לעצמך זה די קשה, אבל בהחלט אפשרי, אם עובדים לפי כללים. וכמובן, את הטקסט הזה ניתן לעדכן ולהתאים לכל הישג או תחום חדש שאתם בוחרים להיכנס אליו.
מספר עצות וכללים שיש לקחת בחשבון לפני שניגשים לכתיבה או לשכתוב:
שמרו על טון אנושי
דברו על העסק שלכם באופן אישי. דברו עליו קצת כמו על ילד אהוב, שגידלתם וחינכתם ועשיתם עבודה מאד טובה. דברו עליו בגאווה אך גם בענווה. הרשו לעצמכם להתרגש ולהעביר את ההתרגשות הזו דרך הטקסט. תנו לקורא להרגיש שאתם פותחים לו צוהר אל מאחורי הקלעים של המותג שלכם ונותנים לה הצצה בלתי אמצעית על הנעשה שם.
דברו על המשמעות
זה המקום להגיד בבירור מה אתם עושים ולאיזו מטרה הוקם העסק. לכל אחד מאיתנו יש טריגר ששלח אותו לעשות את זה. גדול או קטן, לפעמים הוא אפילו טמון אי שם בילדות או בחלומות של "מה אעשה כשאגדל" וכד'. לפעמים זה המשך הדרך של המשפחה או טוויסט מפתיע לעשייה הקודמת שלכם. העלו מודעות לעסק שלכם.
דברו בתמונות
אם העסק שלכם משלב כמה תחומים, פרטו אותם, תנו תשומת לב מיוחדת לויזואליה שמלווה את הטקסט. אם זה טקסט קצר, השתמשו באימוג'יז, זה עוזר לעין אנושית לקלוט את הדברים טוב יותר.
מילות מפתח
הרגילו את הקוראים ללקסיקון העסק שלכם. זה יפנה את תשומת ליבו של קהל המטרה. אם יש לכם לקסיקון מיוחד, שקלו ליצור סוג של מילון שיעזור לקורא להיכנס לעולמכם. תהיו נגישים וגם תנגישו את המידע לאחרים. לדוגמא, אם אתם מייצרים טכנולוגיה, נסו להסביר כיצד זה עובד במילים פשוטות או איורים, אך בלי לשכוח לתת גם הסבר יותר מלומד. הכי טוב, לשלב בין השניים.
לעבור בקליק
שלבו בטקסט "אודות" לינקים לחומרים אחרים באתר – קטלוג מוצרים, מבצעים וכד'.
תתגאו בעסק שלכם
הציגו לראווה את רשימת הלקוחות שלכם, כמובן, לפני הכל חשוב מאד לבקש מהם אישור שימוש בלוגו. המלצות – רעיון נהדר להציג בתוך הטקסט או לתת אליהן לינק חיצוני. באופן כללי, זה המקום להראות את ההישגים שלכם: פרויקטים מצליחים, פרסומים בתקשורת (אליהם תפנו בלינק חיצוני אך ציינו על מה מדובר בטקסט עצמו).
איך מגיעים אליכם?
כן, אי אפשר בלי זה. אל תגרמו ללקוח פוטנציאלי, שרק עכשיו קרא עליכם והתרשם עמוקות לדחות סיפוקים ולחפש דרכים ליצור איתכם קשר. גם אם יש באתר שלכם מדור "יצירת קשר" נפרד, הכפילות הזו לא רק מתבקשת, אלא נדרשת: מייל, טלפון, תיבת הודעות, קישורים לרשתות החברתיות. הכל הולך.
אני מציעה לכם להקדיש כבר היום חצי שעה למעבר על טקסט "אודות" שלכם, בין אם הוא מופיע באתר, עמוד פייסבוק, אינסטגרם או לינקדאין.
בהצלחה!
An effective antihypertensive dose for 6 17 yr olds of 2 priligy walmart It fights pimples but also does some less desirable stuff
Cells were seeded in six well chamber slides and after 24 hours were analyzed for immunofluorescence staining precio priligy 30 mg
cost cytotec without a prescription did iui on wed so now I m in the 2ww
However, length of follow up time was longer for the comparisons whose follow up time was based on entry to WHI buy generic cytotec At my last u s I had follicles at 21 and 16, and they had grown from 18 and 14 the day before