לקורס ניהול הרשתות החברתיות חייבות להיות שתי תכונות חשובות: מצד אחד הוא צריך להיות ממצה ומצד שני – תמציתי. זה נכון במיוחד כשמדובר בקורס ניהול רשתות חברתיות לבעלי עסקים המחפשים כלים דיגיטליים כדי לקדם את העסק שלהם.
הבועטת ברשת תלמד אתכם לא רק לבעוט, אלא גם להבקיע!
הקורס הבלעדי "הסודות שבמדיה" של הבועטת ברשת לפני הכל שם דגש על עשייה. כבר בשיעור הראשון תתחילו להכיר מקרוב ולהתנסות בניהול הרשתות החברתיות. מהדברים הבסיסיים ביותר כמו פתיחת דף עסקי או העלאת פוסט מתוזמן ועד בניית קמפיינים מורכבים שמביאים לכם לידים מדויקים מלקוחות פוטנציאליים.
כי היום, בעידן שלנו, בעלי עסקים, במיוחד קטנים ובינוניים צריכים להישאר עם יד על הדופק. רבים מהם מתפקדים בתור תזמורת של בן אדם אחד, שיודע לעשות הכל על מנת העסק שלו או שלה יצליח ויתרחב. זו הסיבה פשוט אסור להם לוותר על פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וגוגל!
מדובר בפלטפורמות שניתן בקלות להתאים אותן לסוג העסק שלהם, לשלוט בתקציבים ולמקד את המאמץ השיווקי שלהם בקהל היעד הספציפי של הלקוחות הפוטנציאליים.
כל בעלי העסקים המחפשים את הכלים הנכונים לשווק את העסק שלהם.
כבר במהלך הקורס תגיעו לקהל לקוחות חדש ותתחילו לשווק לו את החומרים של העסק שלכם.
שישה מפגשים בנושאים המובילים בעולם הדיגיטלי
החלטתי ללכת אחרי הלב שלי ו'לעשות שינוי' וללמד בעלי עסקים איך לשווק את עצמם בעולם הדיגיטל כשהרצאתי בהתאגדות העסקים הקטנים, ביחידה ללימודי חוץ ובמחלקת השיווק של בית החולים שיבא תל השומר ובארגונים נוספים בכל הארץ.
בימים אלה אני ממשיכה להרצות ביחידה ללימודי חוץ בקורס 'ניהול מדיה חברתית', בפרויקט 'החממה' של שרות התעסוקה הישראלי המיועד לבעלי עסקים מעל גיל 50 שרוצים לחזור למעגל העבודה וב arcdb- קהילת הבניה המובילה בישראל.
ועם זאת בכל הפעמים שהרצאתי גיליתי כי עדיין חסר המון ידע וכח לבעלי העסקים בעולם של הרשתות החברתיות ולכן החלטתי לפתוח קורס מדיה חדש לבעלי עסקים 'הסדות שבמדיה', שמטרתו לשדרג את נראות העסקים ברשתות החברתיות מתוך אמונה שאלו הכלים המרכזיים, הנגישים והזולים עם הכי הרבה חשיפה לקהל פוטנציאלי.
הקורס החדש נבנה מתוך הידע, הניסיון אשר רכשתי במסגרות השונות ובארגונים הכי גדולים ולחוצים בארץ. ושם אני אלמד על רשת הפייסבוק (קידום אורגני+ ממומן) אפליקציית האינסטגרם (קידום אורגני+ ממומן), הרשת החברתית העסקים הלינקאדין וגוגל לעסק שלי.
הקורס ימשך כשלושה חודשים ויהיו בו סה"כ 6 מפגשים.
כל מפגש ימשך כארבע שעות אדמיות וכל בעל עסק שירשם לקורס מחויב להבין כי עכשיו תורו לבעוט את העסק שלו למעלה ברשתות החברתיות!
• פייסבוק – הרשת החברתית המובילה בישראל
• לינקאדין – רשת עסקית חברתית לבעלי עסקים
• אינסטגרם – אורגני + ממומן
• גוגל העסק שלי – כלי חינמי וקל לשימוש שיכול לסייע לעסקים וארגונים לנהל בקלות את הנוכחות המקוונת שלהם בשירותי Google, כולל חיפוש ומפות
מבנה הקורס:
• 6 מפגשים – שלוש שעות כל מפגש
• פעם בשבועיים מפגש
• למפגשים כל משתתף מחויב להביא לפטופ וכלי כתיבה
שעור 1 – פייסבוק – קידום אורגני
• איך מציגים את חלון הראווה של העסק? טיפים, הערות, יתרונות/ חסרונות
מהי הייחודית/בידול שלנו ברשת החברתית?
מהם סוגי התוכן השונים לכתיבה במדיה החברתית?
מי אלה הקבוצות ברשת החברתית? ובאילו תוכנות אנו יכולים להיעזר לניהול הדף
*כתיבת תכנים יחד
*לימוד תוכנות עריכה לתמונות
• שעור 2 – פייסבוק – קידום ממומן
מהו הקידום הממומן? איך בונים מודעות? מהן האסטרטגיות המתאימות לעסק שלי? איך מוציאים חשבוניות? הוכחות בשטח מה פועל יותר ומה פחות? ועוד..
*כתיבת תכנים יחד
• שעור 3 – חזרה על הקידום הממומן+ פייסבוק אורגני
• שעור 4 – עריכת סרטונים – *לימוד אפליקציה לעריכת סרטונים
לינקאדין – נא להכיר! הרשת העסקית שאתם לא קיימים בה. מי הקהל שלה ואיך בונים דף ומתפעלים אותו? מהי הפעילות הנכונה עבורי ברשת הזו?
*כתיבת תכנים יחד
אינסטגרם – איך העסק שלי מתחבר לאפליקציית האינסטגרם? ומהן הפעולות המומלצות לביצוע בכדי שהעסק שלי יהיה ויראלי יותר? איך מעלים תמונות? מהם העדכונים החדשים? ואיך מקדמים בממומן?
• שעור 5 – כתיבה שיווקית ברשתות החברתיות +גוגל העסק שלי – הקמת דף עסקי + הגדלת הנוכחות של העסק שלי במנוע חיפוש מס' 1, כניסה למפות של גוגל והקמת פוסטים שבועיים.
• שעור אחרון – שאלות, חזרה על החומר וצילום לייב/סרטונים.