טיפ לבניית מותג מנצח – שיווק דיגיטלי
מותג הוא שם, מונח, עיצוב, סמל או תכונה אחרת המבדילה בית עסק או מוצר ממתחרים – בעיני הלקוח. ואם יש טיפ אחד חשוב לבניית מותג
מותג הוא שם, מונח, עיצוב, סמל או תכונה אחרת המבדילה בית עסק או מוצר ממתחרים – בעיני הלקוח. ואם יש טיפ אחד חשוב לבניית מותג
מתכננים להקים חנות אינטרנט ECOMMERCE? הדבר הראשון והעיקרי לעשות הוא, לוודא שהאתר מותאם למנועי החיפוש. מה התהליך כולל וכמה זמן הוא אמור להימשך? המשיכו קריאה
החלטת לצאת לדרך עצמאית, שמצאת את הכיוון שלך בחיים ושאתה הולך להיות הדבר הגדול הבא. אחרי שאספת את הסחורה הכי טובה, מיקום מצוין לחנות שלך
מה השירות שהעסק שלך מציע? תגידו, כמה צורות אתם מכירים כדי להסביר מה עושה העסק שלכם? אני מתכוונת רק בעברית, בלי אנגלית ושפות אחרות, כמה?
מה אנשים מחפשים בגוגל? לדעת מה אנשים מחפשים בגוגל זה כלי חזק מאוד שנותן לנו הצצה למוח ולמקלדת של אנשים אחרים. בתור אנשי שיווק זה
ברוכים הבאים לשנת 2022! פעם שמעתי דימוי יפה ומדויק- החיים זה כמו הליכון, אם תפסיקו ללכת- תעופו אחורה! אז כדי לעזור לכם לא לעוף, החלטתי
כמה פעמים ישבתם, טרחתם, כתבתם, צילמתם, ערכתם בלוג, פוסט או ניוזלטר – וכלום לא קרה? למה לא קוראים אותי? למה לא מגיעים אליי לקוחות? אם
אם גם העסק שלכם מדשדש במקום, למרות שהשקעתם בשיווק דיגיטלי, אולי הסיבה היא שאתם לא שם– איפה שהלקוחות שלכם– ולמעשה מפספסים את חלון ההזדמנויות הדיגיטלי.
באמצעות ניהול תוכן ממוקד נוכל להגיע לקהל היעד שלנו ברשתות החברתיות. אבל איך עושים את זה? איך כותבים את הפוסט שיזכה לחשיפה רבה וגם יקלע
המשימות שאנחנו, כעצמאיים ובעלי ובעלות עסקים קטנים נוכל לעשות בעצמנו כדי להתניע את הפעילות השיווקית של העסק. בלוג אנחנו אוהבים סיפורים, מאז שהאדם קיים ישבו
מרצה בכירה לשיווק ברשתות החברתיות, מומחית לעולם הניו מדיה ומלווה בעלי עסקים בעולם הדיגיטלי.חיה ונושמת את עולם התקשורת, הגאדג'טים והעדכונים בעולם האינטרנטי.מלאת מוטיבציה ואנרגיה לפרויקטים ויזמות, מעודכנת בשינויים, יצירתית ומחפשת את הכלים הוויראליים שיקדמו את העסקים ויצרו חשיפה מקסימאלית.