הבועטת ברשת מרצה להשכלה גבוהה

בעידן הנוכחי בו הדיגיטל הפך לשולט בכל תחומי חיינו, אחד מהכלים החשובים ביותר שיש כיום למרצים לשיווק דיגיטלי הוא היכולת לחבר את השיווק הדיגיטלי לסטודנט, ליכולת הזו קוראים: יצירתיות.

לאורך כל שנת הלימודים ובמהלך השיעורים, תפקידו של המרצה לעניין את הסטודנט ולגרום לו לחשוב. ע"י החשיבה הסטודנט יפתח כישורים רבים וכשהמרצה לשיווק דיגיטלי יחבר את הכישורים של הסטודנט לשיווק ואסטרטגיה דיגיטלית, לסטודנט יהיה ידע וניסיון עשיר יותר מאחרים ובקלות יוכל להתקבל לעולם העבודה והתעסוקה.

היתרונות של מרצה מומחה
לאסטרטגיה דיגיטלית להשכלה גבוהה?

ברגע שהמרצה מחבר את עולם הרשתות החברתיות והשיווק הדיגיטלי לשיעורים, הסטודנט נהנה יותר ומקבל מגוון רחב של אסטרטגיות ואמצעים ללמידה חכמה יותר.

אחד מהכלים שהמרצה יכול להשתמש בו בתבונה לחיבור לשיווק הדיגיטלי: שאילת שאלות.

שאילת שאלות יכולה להוביל לדיון מעמיק  על הקידום בדיגיטל מה שיוסיף העשרה לסטודנטים בכיתה. ברור כי המרצה יודע את התשובה. אך הוא יוביל את הסטודנטים לקבל את הידע, לפי תהליך המורכב משאלות מגוונות באותו הנושא ובכך יהפוך את הנושא למעניין יותר ומלהיב יותר בכיתה.

מה לומדים במהלך השיעור עם מרצה מומחה
לאסטרטגיה דיגיטלית להשכלה גבוהה?

לומדים את התכל'ס עם החיבור ליצירתיות והפעלת המחשבה. הקידום בפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, לינקדאין, טוויטר, יוטיוב ועוד.. יתחבר בסופו של דבר לקידום המותג עצמו. בנוסף הוא יכול להתחבר לקידום האתר, הסרטון ואפילו אפליקציה.