ניהול מדיה דיגיטלית
בעלי עסקים רבים מתמודדים ביום יום עם הקושי וההצלחה בניהול העסק שלהם. לא תמיד יש להם זמן לחפש את הפתרון הטוב לקידום העסק באינטרנט ובנוסף, ישנם טעויות הנובעות מחוסר ידע ואי הבנה בתחום הדיגיטל. כל זאת גורם לבעלי העסקים להרגיש חוסר ביטחון ופחדים אל מול השיווק הדיגיטלי.
במספר פגישות הבועטת ברשת תעשה סדר לכל בעל עסק שיפנה אליה. כמות הניסיון והידע שצברה במהלך השנים והכוונה אל הספקים הנכונים והמקצועיים בשורה הראשונה יביאו את התוצאות הטובות ביותר לכל בעל עסק.
אחד מהאמונות החשובות של הבועטת ברשת היא שכל הנכסים הדיגיטליים חייבים להיות בבעלות של בעל העסק ואם כך לא הדבר, חשוב כי תרימו טלפון לספק שלכם ובקשו את השליטה על החשבון שלכם.
במסגרת הייעוץ הדיגיטלי הבועטת תדאג להגדלת החשיפה והנראות של העסק במדיות השונות, אשר מובילה להגדלת כמות הפונים. הבועטת תדאג לבעל העסק להקמת אתר מדוייק לפי צרכיו, לשיווק העסק דרך הקידום האורגני והממומן בגוגל והקידום ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד..
השירות של הבועטת מותאם לכל בעלי העסקים החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לגדולים.
ניהול מדיה דיגיטלית מתייחס לתהליך ניהול התוכן הדיגיטלי בארגון. זה כולל ניהול אתרים, מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני וכל נכס דיגיטלי אחר שנמצא בבעלות ארגון. מחפשים לחסוך זמן ובמקביל להגדיל את המכירות בעסק? אתם כנראה צריכים ניהול חיצוני למדיות הדיגיטליות שלכם.
ניהול מדיה דיגיטלית היא עבודה מורכבת עם תחומי אחריות רבים. זו יכולה להיות עבודה תובענית שדורשת הרבה תכנון ואסטרטגיה. בתוך כך, ניתן להגיד שניהול מדיה דיגיטלית הוא "כינוי מטריה" לכל המשימות הכרוכות בניהול תוכן דיגיטלי בארגון. זה כולל: עיצוב ותחזוקת אתרים, ניהול מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, איתור וחזרה ללידים, הפיכת לידים קרים לחמים, אסטרטגיית שיווק ממומן במדיות הדיגיטליות ועוד.
מה כולל הניהול הדיגיטלי של העסק שלכם?
עם עליית המדיה הדיגיטלית, גדל הצורך בניהול המדיה הזאת. סוכנויות דיגיטליות צריכות לעקוב מקרוב אחר מה שהלקוחות שלהן עושים וכיצד הם משתמשים בשירותיהם. חשוב לסוכנות להבין מה הלקוחות שלה רוצים כדי ליצור עבורם אסטרטגיה יעילה.
ניהול מדיה דיגיטלית קיים כבר הרבה זמן, אבל בשנים האחרונות ראינו הרבה יותר חברות מביאות את השיווק הדיגיטלי שלהן לרמות חדשות. הפופולריות הגוברת של המדיה החברתית הפכה את השיווק הדיגיטלי לנגיש וקל יותר לביצוע מאי פעם. שיווק דיגיטלי יכול להתבצע בדרכים שונות כולל SEO, SEM, יצירת תוכן ועוד. לעסקים חשוב שתהיה הבנה בתחומים אלו, כדי שיוכלו לבסס את הנוכחות המקוונת שלהם בצורה נכונה ויעילה.
כמה היבטים של ניהול מדיה דיגיטלית בעסק
ההיבט הראשון הוא תכנון מדיה דיגיטלית, וזה מה שאתם עושים לפני שאתם מתחילים ליצור תוכן לאתר או לבלוג שלכם. מדובר בהבנת הקהל שלכם וכיצד הוא מתקשר עם המותג שלכם. ההיבט השני הוא שיווק דיגיטלי, הכולל דברים כמו SEO, PPC וצורות פרסום אחרות. ההיבט השלישי הוא ניהול מדיה חברתית, הכולל ניהול פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. והאחרון הוא הפצת תוכן – איך אתם משתפים את התוכן שלכם בערוצים שונים כדי להגיע ליותר אנשים או כדי להוציא אותו החוצה מלכתחילה.
באמצעות פרסום ויחסי ציבור, שיווק ממומן, קידום ברשתות החברתיות ניתן לנהל דיגיטלית את העסק בצורה הנכונה. עם זאת, זוהי תעשייה המתפתחת כל הזמן עם טרנדים וטכנולוגיות חדשות שצצות מדי יום. אם כך, סוכנות דיגיטל חייבת תמיד להיות מעודכנת בטכנולוגיות האחרונות ביותר.
יש הרבה כלים לניהול מדיה דיגיטלית, באיזה כדאי להשתמש?
המפתח לכלי מוצלח לניהול מדיה דיגיטלית הוא, היכולת לטפל בהרבה סוגי תוכן שונים. סביר יותר שכלי שיכול להתמודד עם וידאו, טקסט ותמונות ישמש על ידי חברה מאשר כלי שמטפל רק בטקסט או וידאו. דרך טובה למצוא את הכלי המתאים לצרכים שלך היא לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:
– באילו סוגי תוכן אתם צריכים עזרה?
– מהן המטרות הכי חשובות של בית העסק?
– באילו פלטפורמות תצטרכו סיוע בניהול דיגיטלי?
– אילו תוכניות תמחור כלי הניהול מציע?
– אילו סוגי תכנים קהלי היעד שלכם מעדיפים?
זכרו, נוף המדיה הדיגיטלית משתנה ומתפתח כל הזמן. לא מדובר רק בכתיבת תוכן, אלא גם בהקפדה על פרסום התוכן במקום ובזמן הנכון. ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות ניהול תוכן זמינות, כל אחת עם סט תכונות משלה, יתרונות וחסרונות. כדאי לבחור בפלטפורמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, כאשר שיווק באמצעות תוכן הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי וישנן דרכים רבות לעשות זאת.
למה כדאי לקבל סיוע חיצוני בניהול מדיות דיגיטליות של עסק?
סוכנות דיגיטל היא חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי. היא עוזרת ללקוחותיה בעיצוב אתרים, אסטרטגיה דיגיטלית ויצירת תוכן, שיווק ממומן, אורגני ועוד. דוגמה טובה לאחת מהסיבות הרבות שבגללן כדאי לשכור סוכנות דיגיטל היא, לנהל את הנוכחות המקוונת שלכם. הרבה בעלי עסקים קטנים מתקשים להתעדכן בטרנדים ובשינויים האחרונים בשוק. זה יכול להיות מאתגר עבור בעל עסק קטן, שאין לו זמן להקדיש לשיווק המוצרים או השירותים שלו.
סוכנות דיגיטל טובה תטפל עבורכם בכל המשימות הללו כדי שלא תצטרכו לדאוג בכלל. כפועל יוצא מכך, יתפנה לכם המון זמן פנוי שתוכלו להשקיע אותו בעסק שלכם. לא תצטרכו להתעסק עם הנוכחות המקוונת שלכם, מה שאומר שתצליחו למקד את האנרגיה שלכם במה שחשוב – בלקוחות ובהגברת המכירות שלכם.
אופטימיזציה נכונה של שיווק דיגיטלי לעסק
כשמדובר במדיה דיגיטלית, סוכנות היא האפשרות הטובה ביותר. יש לה את הכישורים והמשאבים לנהל את האתר, המדיה החברתית והבלוג שלגם בצורה שתביא לכם יותר תנועה והכנסות. סוכנות דיגיטל יכולה לעזור לכם באסטרטגיית השיווק של העסק, לעצב אתר חדש לעסק שלכם ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלכם למנועי חיפוש כמו גוגל.
בעידן הדיגיטלי, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות דיגיטלית חזקה. אבל ניהול הנוכחות המקוונת של עסק יכול להיות מכריע וגוזל זמן. בשורה התחתונה, לא פעם, יש צורך לקבל חוות דעת חיצונית ואובייקטיבית על פעילותו השיווקית-מקוונת של עסק.
ככל שתקפידו לדייק את הנוכחות המקוונת שלכם ולהתאים אותה לרוח הדברים שמשתנים בתחום עיסוקכם, ככה תוכלו להגביר פעילות עסקית. וכדי לעשות זאת בצורה הנכונה ומדויקת ביותר, יהיה כדאי לקבל סיוע חיצוני ממומחים בתחומים אלו. באופן פעולה זה, תוכלו להוות תחרות משמעותית למתחרים בתחום שלכם. אולי אפילו תוכלו להוביל את התחרות בתחומכם