COVER INSTA

השולטים באינסטגרם

הפלטפורמה שלא מפסיקה לחדש שוב כאן ואנחנו מעבירים אליכם את העדכונים האחרונים

1. רילז – Reels

בעזרת הפיצ'ר הזה נוכל לייצר סרטונים משולבים באורך של 30 שניות, להוסיף טקסט ופילטרים.

זאת ממש תכנת עריכה בתוך הפלטפורמה של אינסטגרם, מעולה ל "לפני ואחרי", למאפרות, מעצבות שיער, מלבישות ומעצבות בגדים, מסדרות ארונות. בעבר, כדי להעלות סרטונים ברמה הזאת לאינסטגרם, היינו חייבים להשתמש בגורם נוסף, אבל עם הפיצ'ר הזה, אפשר לייצר סרטונים ברמה גבוהה ולתת עוד מקום ליצירתיות שלנו.

 

2. סטוריז – Stories

אנחנו כבר יודעים, מהסטטיסטיקות של פייסבוק ואינסטגרם, שהמעורבות המשמעותית ביותר היא בסטוריז של אינסטגרם, הרבה יותר מאשר הפיד. הרבה מותגים כבר הבינו את המגמה הזאת ומעלים תכנים כאילו היו עוד אחד מהעוקבים והנעקבים שלכם, הם נבלעים בתוך הסטוריז ומנגישים תכנים בגובה העיניים כדי ליצר קשר אנושי "אמתי" עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם.

3. מסנג'ר – Messenger

לאחרונה, וכמובן שזה בעקבות החיבור הגלוי של אינסטגרם עם פייסבוק, אפשר לנהל את כל ההתכתבויות הפרטיות במסנג'ר אחד. צוקרברג ממש רוצה להשאיר אותנו בשטח שלו ולייצר רצף של שימוש בפלטפורמות, בלי תפר. ולכן איחד את התיבות הפרטיות שלנו לתיבה אחת (אם נבחר). הנוכחות שלנו בשתי הפלטפורות יכולה להיות יתרון משמעותי בהקשר הזה.

 

  1. IGTV

ערוץ הטלויזיה שלנו, בכיס של כל אחד מהעוקבים שלנו. אם הטעימה שניתן להם בתחילת הסרטון תהיה טובה ומושכת מספיק, הם יקליקו על "לצפות עוד" ונוכל למלא את כל המסך שלהם בתוכן הוידאו שלנו. הוולוגרים שבעבר העלו את התכנים שלהם ליוטיוב או לאתר משלהם, יכולים עכשיו להגיש את התוכן שלהם בתוך האינסטגרם ולהגיע ליותר קהלים. וידאו של UNPACKING, טעימות מזון, תיירות, אורח חיים בריא, HOW TO ועוד מגוון גדול של תכנים שהוידאו שלהם נותן ערך מוסף אמתי. אם אפשר את אותו תוכן להציג בתמונות בסטור, או בפיד, יכול להיות שזה לא התוכן המתאים, כי וידאו צורך מאיתנו יותר קשב.

  1. קניות – Shopping

המותגים מוצאים (בעזרת הרשתות החברתיות) שיטות לקצר את הדרך אלינו. הרי, כמה שפחות קליקים, ככה הסיכויים שנרכוש את המוצר. הפיצ'ר הזה פותח חנות אונליין ממש כאן, בתוך אינסטגרם. תדפדו שם ותגלו הכל מבגדים, דרך עוגות ועד מוצרי טיפוח ואיפור.

  1. Search and explore

ראיתם פעם את האקספלור בחשבון של מישהו אחר? הופתעתם שלא נתקלתם בתוכן שמופיע לו?

אנחנו כבר לא מופתעים. האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם יודע לגמרי מה אנחנו אוהבים ואוהבות ומציע לנו בכפית עוד מהתוכן הזה. נמצא באקפלור גם תוכן של חשבונות, אנשים ומותגים שאנחנו לא עוקבים אחריהם, אבל מקבלים איהם חשיפה בזכות הבינה המלאכותית והאלגוריתם של אינסטגרם.

 

בעלי עסקים, האינסטגרם משתנה כל הזמן, כמו התקופה וגם כמונו, חשוב להשאר מעודכנים, הכיר את הפיצ'רים החדשים ולהשתדל להיות בין הראשונים להשתמש בהם, לפני שהם נעלמם או נשחקים.

 

 

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *