בניין

אין עלי, אני גדול

עסקים גדולים!

הגדרות הגדרות, אנחנו חייבים אותן כדי להבין איפה אנחנו עומדים.  אז עסק גדול, מה זה?

תאגיד שמעסק לפחות 250 עובדים
 ויש לו מחזור של מעל 15 מיליון ₪.

לעסקים גדולים יש אתגרים שונים מאלה של עסקים קטנים ובינוניים, אבל גם יש, כמובן, מן המשותף.

מה חייב עסק גדול לקחת בחשבון כשהוא יוצא לקמפיין שיווקי?

אתר 

לא נמצא היום חברה גדולה שמכבדת את עצמה ולא הקימה אתר אינטרנט. גם אם לא ניתן לבצע דרכו רכישות, הנוכחות של עסקים גדולים ברשת היא הכרח. למשל, לא תוכלו לדמיין עסק גדול שיש לו רק עמוד פייסבוק או אפילו לא את זה. או אתר שמותאם רק למחשב ולא נראה טוב בסלולרי.
מה יהיה באתר אינטרנט של חברה גדולה? זה תלוי מאד בעיסוק שלה, במוצר, באופי ובקהל. לפני שמתחילים לבנות אתר, יושבים לאפיין אותו על פי הצרכים של הלקוח, המוצר, והעסק.

רספונסיביות

אינטגרציה

כשהגולשים מגיעים לאתר אינטרנט של עסק גדול, יש להם ציפיה ממנו. שיוכלו לבצע בו פעולות כמו הרשמה לאירועים ורכישה של מוצרים. לצורך כך, אתר אינטרנט של עסקים גדולים צריך לקיים אינטגרציה בין אתר מידעי או תדמיתי, לבין מערכות שעובדות מאחורי הקלעים – סליקה, הרשמה לאירוע כלל בחירת מקום, וכו. מעבר טוב בין המערכות הוא בעל ערך לחווית הלקוח החלקה ומגדיל את הסיכויים שהלקוח יגיע לנקודת הקצה שלנו – הפעולה שנרצה שהוא יבצע (רכישה, הרשמה).

רשתות חברתיות צבעוני

מדיה חברתית

אחד האתגרים של עסקים גדולים לעומת עסקים קטנים ובינוניים, הוא החשש שלתאגיד גדול אין נשמה.
המדיה החברתית, היא ההזדמנות של עסקים גדולים להוסיף נשמה, לייצר תקשורת ישירה עם הלקוח ודרכה נאמנות למותג והרחבת המודעות לקיומו. כשאנחנו מפעילים מדיה חברתית המיתוג של החברה צריך להופיע בצבעים, בעיצוב, בשפה שבה המותג מדבר בפוסטים ובצ'אט.

שיווק דיגיטלי

אין לנו תקציבי ענק לפרסומות בטלויזיה או בעיתונות. עסקים קטנים ובינוניים צריכים לראות בדיוור במייל את העיתון והפרסומת שלהם. בשילוב עם הגדרת קהל המטרה ופניה נכונה אליו, ניוזלטרים עם התוכן הנכון ניוזלטרים מעלים את ההכנסות של העסק. אנחנו בטוחים שיש ניוזלטרים שלא תוותרו על הקריאה שלהם, והקריאה. משם הקריאה מגבירה את החיבור של המותג ללקוח ומקצרת את הדרך לרכישה המיוחלת.

טיוב קמפיינים

השאיפה שלנו כאנשים היא להשתפר כל הזמן. גם קמפיינים רוצים בדיוק את זה ולהם יש נתונים שבזכותם יוכלו להשתפר. קמפיינים שיוצאים איתם לדרך אוספים נתונים, סטטיסטיקות ומידע, כדי לטייב את הקמפיינים, עסקים גדולים ומשווקים דיגיטליים לוקחים את הנתונים האלה, את התוצאות שהביא הקמפיין ומעדכנים כל הזמן כדי לייעל את המשפך השיווקי ולדייק את התוצאות שלו.

משפיענים

הפיד שלך באינסטגרם מלא בסטורי שמעלים הסלבס עם מוצר קוסמטיקה, מזון, אופנה? לעסקים גדולים יש יתרון של עבודה עם משפיענים שיש להם קהל קבוע שעוקב אחרים. כשבוחרים משפיענים, נצטרך לבחור משפיען שמתחבר לערכי המותג שלנו, שהתוכן שלנו לא יראה זר אצלו בפיד ושהקהל שלו הוא הקהל של המוצר שלנו.

יש לעסקים גדולים גמישות כלכלית שמאפשרת להם להשקיע במספר מטרות, אבל לא תמיד זאת הדרך הנכונה, דווקא השקעה במטרה אחת יכולה להביא יותר תועלת. תחשבו טוב לפני שיוצאים לדרך עם המשווקת הדיגיטלית שלכם.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *