באמצעות ניהול תוכן ממוקד נוכל להגיע לקהל היעד שלנו ברשתות החברתיות.
אבל איך עושים את זה? איך כותבים את הפוסט שיזכה לחשיפה רבה וגם יקלע למטרה?
כאשר מדובר בקידום דף פייסבוק עסקי, זכרו שחשיפה רבה של הפוסט שלכם זה נהדר אבל יותר חשוב מכך היא מי נחשף לפוסט שלכם – כמה לידים איכותיים
קבלו חמישה מרכיבים שיכולים לעזור בבישול הפוסט המושלם – נסו בעצמכם:
רגש – אין ספק שתוכן טוב עושה את העבודה הטובה ביותר בפייסבוק ובאינסטגרם. באמצעות תוכן מרגש, מעניין ומקורי אנו יכולים לגרום לקורא להרגיש משהו – וכך למעשה הצלחנו לגרום לחיבור ביננו. היה קליק. נוצר הקשר הראשוני.
סגנון כתיבה – חשבו, מי קהל היעד שלכם? צעירים, מבוגרים, אקדמאים, ואולי גם וגם? מה יכול לחבר ביני לבינם? אולי שימוש בסלנג, או לחילופין בשפה מליצית. האם להשתמש במושגים מקצועיים רק למביני עניין? למי אתם הכי רוצים לכוון?
ויזואל – בדומה לסגנון הכתיבה, גם כאן כדאי לחשוב על קהל היעד המדויק שלנו. כבר ידוע שתמונה שווה אלף מילים, חפשו את התמונה המנצחת – כזו שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יוכלו לפספס.
סיפור – הסיפור הוא המלך. עליו הכל מתבסס. תמיד אפשר למצוא סיפור טוב גם במקרה קטן ושולי לכאורה. סיפור שיכול לשקף את העסק שלכם, את מה שאתם עושים ביום יום. מומלץ להוסיף תבלין אישי ובכך ליצור הזדהות.
כותרת ופתיח מעניינים – כבר ידוע שרוב האנשים קוראים כמעט רק את הכותרות ומרפרפים הלאה, כדי לגרום להם להמשיך לקרוא את כל הפוסט, חייבים טריגר מעניין – כותרת ופתיח שיגרו את הסקרנות. ואל תחששו מפוסטים ארוכים, אם התוכן מרתק ומעניין – יקראו אותו עד סופו.
לסיכום, הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות חשובה להגברת אמון הקהל במוצר שלכם ובעסק שלכם. בטח יצא לכם להציץ בגוגל או בפייסבוק רגע לפני שאנו מבצעים עסקה, ותסמכו עליי שגם ללקוחות שלכם יצא. לכן, וודאו שכל פוסט שלכם מכיל את הנקודות שכתבתי מעלה ויחד עם זאת עדיין מרגיש טבעי ולא רובוטי. זכרו- אנו כותבים ללקוחות אנושיים, מלאי רגש וכפתורים- דעו לנגן על הכפתורים בחוכמה ותזכו בלקוח נאמן וחוזר!
רוצים שמומחה יטפל לכם בעמוד העסקי? בשביל זה אנחנו כאן. ליצירת קשר >
Add a Comment