בלוג טיקטוק(1)

טיקטוק- הפלטפורמה הכי בועטת ב-2022 שאתם חייבים להכיר!

ברוכים הבאים לשנת 2022!

פעם שמעתי דימוי יפה ומדויק-

החיים זה כמו הליכון, אם תפסיקו ללכת- תעופו אחורה!

אז כדי לעזור לכם לא לעוף, החלטתי לעשות היכרות עם אחת הפלטפורמות הכי חזקות היום. אתם מוכנים?

 

טיק טוק!

יש 3 סטיגמות שגויות לגמרי על טיק-טוק וחשוב לי להוריד אותן מהשולחן.

מספר 1: זה רק לילדים-

לא נכון.

רוב הגולשים הפעילים שמעלים תוכן הם בני 14-18, אבל רוב הצופים, מה קוראים אותם צרכנים, בגילאי 20 עד 26. כמובן שיש משתמשים במגוון גילים רחב יותר, כאן מדובר על המעגל העיקרי. להרבה מאיתנו יש לקוחות בגילאים האלו והם נמצאים בדיוק שם ומחכים לנו.

TIKTOK1

מספר 2: יש שם רק ריקודים-

הכי לא.

טיק-טוק היא פלטפורמה שמבוססת על סרטונים אבל זה מזמן לא רק ריקודים. תוכלו למצוא שם סרטוני הדרכות, טיפים, לפני ואחרי, שאלות-תשובות ועוד המון רעיונות בועטים. אתה קבלן? מעולה! העלת כבר סרטון שמריץ עבודה על פרויקט ומראה לאיזה תוצאות מדהימות הגעת? אם לא, זה הזמן. את סטייליסטית? מהמם! הטיק-טוק מחכה לסרטוני טיפים והדרכות שלך של איך למצוא את הגזרה המתאימה לכל אחת ואחד מהגולשים שלך.

TIKTOK2

מספר 3: צריך להיות עורך וידאו כדי לפרסם שם תוכן-

להיפך!

האלגוריתם של טיק-טוק מעודד סרטונים שלא בוצע עליהם שום עריכה מיוחדת ומתוחכמת. הוא מקפיץ את התפוצה של סרטונים אמיתיים, מהשטח, לא מפולטרים. מכירים את "Less is More" ? אז ככה. צריך לחשוב ולתכנן טוב-טוב את התוכן שמעלים, אבל לא חייבים בכלל להיות עורכי וידאו כדי להגיע לתפוצה רחבה.

TIKTOK3

עכשיו כשנגמרו התירוצים, אפשר להתחיל לעבוד.

אם אין לך עדיין טיק-טוק, אפשר להתחיל במים הרדודים, להוריד את האפליקציה ולהתחיל לשוטט.

אם כבר יש לך, הגיע הזמן להתחיל לשחק כמו הגדולים. הסוד כאן הוא התוכן, התוכן הוא המלך. תשקיעו בו מחשבה, אל תזלזלו בקהל שלכם, תנו לו ערך ותעוררו בו השראה, תניעו אותו לפעולה ותנסו באמת להשפיע עליו. זה מה שיוצר קהל נאמן, חזק, קרוב והכי חשוב- משלם 😉

רוצים להעיף את העסק שלכם כמה רמות מעל כולם? בשביל זה אני כאן, דברו איתי.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *