בתחום שבו כל פרט הכי קטן כל כך חשוב, רופאים הם חלק חשוב מהחברה שלנו ולכן חשוב לקדם אותם ברשתות החברתיות בצורה המדויקת ביותר. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, והמאמר הזה יעסוק בכמה מהשיטות הטובות ביותר.

הדרך הראשונה לקדם רופאים היא באמצעות יצירת עמוד פייסבוק עבורם. דף זה יכול לשמש כמקום שבו אנשים יכולים ללמוד יותר על התרגול הרפואי שלהם ועל מה שהם עושים, או שהוא יכול לשמש כמקום שבו מטופלים יכולים להשאיר ביקורות על הניסיון שלהם עם הרופא. ודרך לא פחות חשובה לקדם רופאים ברשתות החברתיות היא שיתוף התוכן שלהם עם קהלי היעד הנכונים. בואו נבין כיצד עושים זאת.

כיצד מכוונים פרסום בפייסבוק לקהלי היעד הנכונים?

עבור קידום רופאים באינטרנט, פרסום רופאים בפייסבוק הוא דרך מצוינת למקד פרסומות ותוכן לקהל המתאים. ניתן למקד את המודעות גיאוגרפית, לפי גיל ומין ולפי תחומי עניין. לפייסבוק יש מעל 2 מיליארד משתמשים פעילים ויש לפלטפורמה אלגוריתם חזק מאוד שיכול למקד את הקהל הנכון עם המודעות של הרופא.

הצעד הראשון הוא ליצור מודעות ולבחור את אפשרות המיקוד שבה תרצו להשתמש. השלב השני הוא להחליט לאיזו מדינה, קבוצת גיל, תחומי עניין ופעילויות אונליין ("התנהגות" של גולשים) אתם רוצים לכוון. כמו כן, אתם יכולים גם להחליט על מיקום או שפה מסוימים, ואם אתם מכוונים למכשירים ניידים או למחשבים שולחניים.

השלב החשוב הוא להחליט איזו מטרה אתם רוצים להשיג במסע הפרסום שלכם, בין אם זה קליקים, המרות, צפיות בסרטונים או תנועה לאתר. ולא פחות חשוב, יש צורך להגדיר ולהחליט כמה כסף תרצו להוציא ליום עבור תקציב מסע פרסום בפייסבוק.

קידום לוקאלי בפייסבוק לרופאים

אחת הדרכים שבהן הפרסום בפייסבוק מכוון לקהלי היעד הנכונים, היא באמצעות קהלי יעד "לוקאליים". אתם יכולים לבחור קהל שכבר הראה עניין בשיטת הטיפול או במרפאה בעבר, ולמצוא אנשים אחרים שדומים להם בהתנהגות האונליין שלהם. אתם יכולים גם לבחור למקד לאנשים שיש להם תחומי עניין דומים כמו הלקוחות הנוכחיים שלכם, בד"כ על ידי שימוש בקהל מותאם אישית עבור קהלים דומים.

דרך נוספת שבה הפרסום בפייסבוק מכוון לקהל היעד הנכון, היא באמצעות קהלים מותאמים אישית מאירועים או מבקרים באתר. כאשר אתם משתמשים בסוג זה של מיקוד, אתם יכולים להגיע לאנשים שביקרו באתר שלכם עם מודעות בפייסבוק ולהראות להם תוכן שקשור למה שהם כבר חיפשו בעבר אצלכם.

מדוע רופאים פונים לרשתות החברתיות עבור קידום ושיווק?

בימינו הרופאים הם הסלבריטאים החדשים. יש להם ביקוש גבוה ויש הרבה אנשים שמחפשים להגיע אליהם עזרה. עם הפופולריות שלהם, אין זה מפתיע שרופאים רבים פונים לרשתות החברתיות כדרך לקדם ולשווק את עצמם.

אבל מה צריך כדי להצליח? מה צריך לדעת על קידום ושיווק רופאים בפייסבוק ובמדיה החברתית? בגדול, יש צורך להקים פרופיל פייסבוק לרופא, למצוא קהל, להשתמש באסטרטגיות שונות בפוסטים של הרופא, לבצע שימוש מושכל במודעות, פרסום תוכן מולטימדיה ועוד.