גזר

אפשר להציע לך קידום אורגני?

קידום אורגני - המדריך המלא

המילה "אורגני" תמיד מעלה לנו אסוציאציה של בריאות וטבעיות. וזה נכון גם לקידום אורגני ברשת.
קידום אורגני הוא טבעי יותר, הטריגר שלו נמצא אצל הלקוח יותר מאשר אצל בעל העסק. 

 מה היתרונות המשמעותיים ביותר של אורגניות?

עלות תועלת גבוהה

כשאנחנו עוסקים בקידום ממומן ברשת, העלות הגבוהה ביותר מושקעת בקידום עצמו, בתשלום לפלטפורמה המקדמת – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו, מעבר להשקעה הכספית ביצירת התוכן.
חשוב לזכור, שגם אם אנחנו עסק קטן וכותבים, מצלמים, עורכים את התוכן בעצמנו, יש עלות שאנחנו משלמים. גם על השקעת הזמן שלנו, ביצירת התכנים וגם העלות האלטרנטיבית. אי השקעת אותו זמן בתפקידים הטבעיים והחשובים שלנו בתוך העסק – שיווק, מכירה, ניהול וכו.

מנוע חיפוש

תוצאות החיפושים

תוצאות החיפושים המדויקות ביותר מתקבלות מסקירה של תכנים אורגנים שעולים באתרים. אם העלנו לאתר שלנו תוכן שיודע לקלוע בול לחיפושים של הלקוחות שלנו, והפועל היוצא מזה הוא העלייה של התכנים בחיפוש ברשת.
אז קלענו גם למטרה שלנו וגם לצורך של הלקוחות שלנו.

מודעות לעסק

מחקרים מוכיחים שחיפוש אורגני בגוגל שהעלה תוכן מהאתר שלנו,
בונה מודעות לעסק הרבה יותר מחיפוש מותג ספציפי שמביא לאותו אתר.
חובה לקחת בחשבון את הנקודה הזאת כשבונים קמפיין אורגני ובוחרים את מילות המפתח שהקהל יחפש.
אפילו כשהוא מתכנן למצוא בין התוצאות מותג ספציפי.

לידים איכותיים

קידום אורגני מביא לעסק שלנו לידים איכותיים. למה? כי התוכן שלנו ומילות המפתח שהנחנו בתוכו, עונה בדיוק לצורך ולחיפוש של הלקוח.
הלקוח לא בהכרח מחפש את המאמר שכתבנו, אבל אם אנחנו מתמצאים בתחום שבו אנחנו פועלים, מכירים את הלקוחות, יודעים מה הכאב שהם מנסים למצוא לו פתרון באמצעות מוצר או שירות ועונים לכאב הזה – הגולש שילחץ על התוצאה שעלתה לו חיפוש בדיוק אותנו.

מה יוצא לי מזה

מהיתרונות האלה של הקידום האורגני, אנחנו לומדים מה צריך להיות חלק מהקידום האורגני שלנו

ואיך הוא מביא לנו ליד איכותי.

  1. נלמד את העסק ואת הסביבה (המקצועית והתחרותית) שבה הוא פועל.
  2. נלמד את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ואת הצורך שהוא מחפש לו פתרון.
  3. נבנה תכנים באתר שעונים על הצרכים של הקהל.
  4. נשתול בתוך התכנים שלנו באתר צירופי מילים, ביטויים ומילות מפתח שהקהל שלנו יחפש כשהוא חושב על מוצר כמו זה שאנחנו מציעים.
  5. נייצר תכנים שיש בהם ערך מוסף כדי שגם קהל הלקוחות שלנו יעזור לנו בהעברת המסר הלאה בדרך אורגנית באמצעות הפצה שלהם ברשתות חברתיות.

 

כדי לתת מעטפת מלאה לקידום, אנחנו ממליצים לשלב כוחות בין קידום אורגני באמצעות תוכן ומילות מפתח
 ובין קידום ממומן בפלטפורמות השונות.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *