עיצוב ללא שם (85)

נלחמים על כל רגע – איך "לתפוס" את הלקוחות שלנו בזמן הנכון ובמקום הנכון

אם גם העסק שלכם מדשדש במקום, למרות שהשקעתם בשיווק דיגיטלי,

אולי הסיבה היא שאתם לא שם – איפה שהלקוחות שלכם –ולמעשה מפספסים

את חלון ההזדמנויות הדיגיטלי. 3 כללים חשובים לכל עסק כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות

 

השקעתם בשיווק דיגיטלי, האתר שלכם יצא פגז, אבל בתכלס אין לידים איכותיים – למה זה קורה? מה עשיתם לא נכון? אולי הסיבה לכך היא שאתם מפספסים את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. במקום

להיות בליקנדאין אתם נמצאים באינסטגרם או להפך, מה שאומר שאתם לא ממש מכירים את הלקוחות האידיאליים שלכם.

כדי להשיג לידים ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים, יש להקפיד על 3 כללים חשובים בעולם השיווק הדיגיטלי:

נוכחות ונראות ברשת – ראי, ראי, מי הכי יפה בעיר?

מדי יום, בכל רגע נתון, אנחנו נלחמים על תשומת הלב של הלקוחות שלנו מול עסקים אחרים בתחום.

אנחנו חייבים לבלוט ולשם כך חייבים גם לשפר ולקדם את הנראות והנוכחות של העסק שלנו באינטרנט באופן שוטף.

חשוב מאוד לבדוק את תוצאות החיפוש בגוגל של העסק שלכם.

לנוכחות שלנו ברשת יש חשיבות עצומה, כי הלקוחות החכמים שלנו אף פעם לא יבצעו רכישה לפני שחיפשו אותנו,

קראו המלצות עלינו וכדומה.

 

חשיבות הרושם הראשוני היא משמעותית ביותר. זו נקודת המפגש הראשונה שלנו, כאן יכול להיווצר הקליק, שאולי יבשר על תחילתה של ידידות מופלאה וממושכת? אסור לאכזב, אסור לזייף, הלקוחות שלנו יודעים הכל, מרגישים הכל וכדי לתפוס את תשומת לבם, אנחנו חייבים לספק להם את הסחורה, באמצעות ויזואל מושך, תוכן מועיל, אתר ידידותי ונוח למשתמש בעיצוב גרפי מתאים, ובולטות ברשת.

 

מחקר – טוק טוק, מי אני ומה שמי?

כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלנו, אי אפשר להתחמק מביצוע תחקיר ומחקר שוק מקדים ומקיף.

אנחנו חייבים להכיר היטב את הלקוחות שלנו – קהל המטרה של העסק. אנחנו חייבים לדעת את שגרת הגלישה שלו, איפה ומתי הוא גולש, באילו רשתות, מה הוא נוהג לחפש בגוגל, האם הוא מעדיף את האינסטגרם או אולי נמצא רק בלינקדאין?

איך נוכל לתפוס אותו בדיוק ברגע הנכון שבו הוא מחפש אותנו, את המוצרים שלנו או את השירות המקצועי שאנו יכולים להעניק לו? לשם כך אנחנו חייבים להיות בכל נקודות המפגש הפוטנציאליות שלנו עמו – המיקרו מומנטס.

מיקרו-מומנטס – חלון ההזדמנויות הדיגיטלי

כעת, באמצעות הנתונים שקיבלנו מהמחקר המקדים אנחנו יכולים לנתח את התנהגותם הצרכנית של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. זאת כדי שנוכל ליצור עמם כמה שיותר נקודות מגע ברגעי האמת – המיקרו-מומנטס.

הרגעים שבהם מחפשים מידע על עסק בתחום שלנו

הרגע שצריך לקבל החלטה

הרגעים בהם רוצים לדעת איך עושים משהו

והרגעים שבהם רוצים לקנות משהו

מדובר באותם רגעים שבהם הלקוחות שלנו נחשפים למוצר או לשירות שלנו. חלון ההזדמנויות הדיגיטלי שאסור לפספס. 

הרגעים האלו הם ההזדמנות שלנו להיות שם עבור הלקוחות שלנו, לייעץ להדריך, להמליץ,

להיות שם בשבילם כל הזמן כדי ליצור עמם נקודות מגע ככל שאפשר.

החל מהרגע הראשון שבו הלקוח נחשף לעסק שלנו לראשונה – הזדמנות ליצור חיבור ראשוני שיוביל

לתחילתה של מערכת היחסים ארוכת טווח ביננו לבין הלקוח – ולהמשיך ללוות אותו

לאורך כל הדרך עד לרגע האמת החשוב ביותר – רגע הרכישה עצמה.

אין קיצורי דרך. עסקים שרוצים להשיג לידים איכותיים חייבים לאמץ את שלושת הכללים החשובים הללו בשיווק דיגיטלי שהם ההבדל בין תסכול – לבין תוצאות בשטח. אנחנו, כבעלי עסקים צריכים להיות שם, בכל אותם הרגעים, לספק עוד ועוד מידע מקצועי, המלצות, הדרכות, ליצור קהילות ואינטרקציה עם הלקוחות ולייצר באופן שוטף תכנים על מנת לפתח ולתחזק את מערכת יחסים ואת האמון של הלקוחות שלנו בכל רגע נתון.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *