המיתוס ושברו של הרשתות החברתיות
אם אתם פעילים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין או גוגל, אתם בטח שמעתם לפחות כמה "המלצות" כיצד כדאי לפעול כדי להגיע למקסימום חשיפה. לפעמים ההמלצות האלה נשמעות
אם אתם פעילים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין או גוגל, אתם בטח שמעתם לפחות כמה "המלצות" כיצד כדאי לפעול כדי להגיע למקסימום חשיפה. לפעמים ההמלצות האלה נשמעות
עצם הקיום של עמוד עסקי, פרופיל בלינקדאין, אינסטגרם או ערוץ ביוטיוב זה בהחלט לא מספיק כדי להתקדם ולהפגין נוכחות ברשתות החברתיות. השבוע בחרתי להקדיש את
כל בעל עסק עמד לפחות פעם אחת בפני דילמה – האם להשקיע מאמצים וכסף בנראות העסק ברשתות החברתיות. פוסט זה בא להציע כמה נקודות למחשבה.
אם אתם לא ממש בקיאים ברזי המערכות והפלטפורמות החברתיות, דעו שאתם מפספסים עולם שלם שעשוי לאפשר לכם שיפור ניכר בהתנהלות העסקית והכלכלית של בית העסק
כיום, בימים בהם הגְּלוֹבָּלִיזַצְיָה פתחה את השוק ויחסי ההיצע והביקוש השתנו באופן דרמטי למדיי, חשוב להבין כיצד קידום ברשתות החברתיות ואו בניית אתר, הם אלמנטים
מרצה בכירה לשיווק ברשתות החברתיות, מומחית לעולם הניו מדיה ומלווה בעלי עסקים בעולם הדיגיטלי.חיה ונושמת את עולם התקשורת, הגאדג'טים והעדכונים בעולם האינטרנטי.מלאת מוטיבציה ואנרגיה לפרויקטים ויזמות, מעודכנת בשינויים, יצירתית ומחפשת את הכלים הוויראליים שיקדמו את העסקים ויצרו חשיפה מקסימאלית.