קאוור דפנה

צ'ק ליסט לעמוד עסקי בועט

בדרך כלל הפוסטים שלי מוקדשים לנושאים ל-"משתמשים מתקדמים" שכבר מיומנים בניהול הנכסים הדיגיטליים של העסק שלהם, אבל לפעמים אני מאד אוהבת לחזור דווקא לדברים בסיסיים, כדי שכל אחד מאיתנו יבדוק את עצמו – האם לא הזנחנו את הדברים הפשוטים, כשהשקענו זמן ומאמץ לפיתוח עסקי.

היום אני רוצה לדבר על העמוד העסקי. עמוד שמשמש אותנו כל הזמן, שהוא כרטיס הביקור שלנו ברשת, הלקוחות פונים אלינו דרכו ומקבלים עלינו מידע. היום אני רוצה שתשאלו את עצמכם: "האם העמוד העסקי שלי מעודכן?". בואו נבדוק ואני יכולה להבטיח לכם שעד שתסיימו לקרוא, יהיה לכם עמוד עסקי בועט!

via GIPHY

עדכונים שוטפים

כל כמה זמן עולים הפוסטים בעמוד העסקי? בזמנו המלצתי שלא להתחייב למשהו שלא נוכל לקיים. אם התחייבתם לשני פוסטים בשבוע – תראו שזה באמת כך. או שלושה, או חמישה. האם אתם רואים תגובות והודעות במסנג'ר של העמוד? האם יש לכם הודעה אוטומטית או בוט שמסייע לקוחות בשלבים הראשונים שלהם בעמוד?

ויזואליה

האם עמוד הקאוור שלכם מעודכן והוא מתאים לפי מידות? היום קיימות אינספור אפליקציות המאפשרות לעצב את עמוד הקאוור בקלות באופן עצמאי, וניתן כמובן לפנות למעצב או מעצבת גרפית. ניתן להעלות לקאוור גם מספר תמונות או וידאו תדמיתי, רק שימו לב שגם הוא תואם לגודל והרזולוציה שלו מספקת.

האם הקאוור שלכם אינפורמטיבי כללי או שהוא בכלל מתייחס לאיזה מבצע מראש השנה? זה הזמן לעשות סדר.

תמונת פרופיל עדכנית, של לוגו או של העסק או תמונת התדמית שלכם. תראו שהכל ממותג כמו שצריך ולא נבלע בגלל אי התאמה במידות.

כנ"ל התמונות והוידאו בעמוד: האם הם ממותגים, אחידים, מתאימים להלך הרוח בעסק? אני לא הכי אוהבת את הרעיון של מחיקת התכנים, אבל אם יש משהו שנראה לכם מפריע – להעיף בלי חשש!

via GIPHY

הגדרות העמוד

האם הכפתור הראשי של העמוד, זה שנמצא מתחת לתמונת הקאוור מוביל לאתר / חנות שלכם או למייל / וואטסאפ? או בכלל לאפליקציית הזמנות? חשבו היטב מה משמעות האינטראקציה הזו עם הלקוח. פשוט חשבו כמו לקוח. מה הייתם רוצים שיקרה כשאתם, בתור לקוח, לוחצים על הכפתור?

האם הכתובת, הטלפון ושעות הפתיחה מעודכנים? האם "אודות" מעודכן? האם יש חיבור בין פייסבוק לאינסטגרם?

סדרו את הטאבים, הנמצאים מצד שמאל, גם זה מופיע בהגדרות – ניתן לשנות את התבנית המלאה או לסדר את הטאבים הקיימים על ידי הגרירה בהתאם לסדר הרצוי. אם יש לכם קבוצות, הוסיפו אותם לטאב ייעודי, כך הלקוחות יוכלו להצטרף לקהילה שלכם בכל רגע נתון.

בדקו כמובן את רשימת המנהלים של העמוד. לפעמים, גם אם נתנו למישהו הרשאה זמנית, אנחנו שוכחים מזה. אין שום דבר מעליב או פוגעני להסיר אדמין שכבר לא רלוונטי מעמוד.

via GIPHY

גאנט

המלצה אחרונה שאני תמיד מתעקשת עליה: הכינו לעצמכם גאנט לעת מצוא – "סטוק" של 4-5 פוסטים מינימום שישמשו אתכם לימים בהם אין זמן לכתוב כלום או לחשוב על הפרסום. פוסטים אוניברסליים תדמיתיים. אפשר לשמור אותם בקובץ נפרד ואפשר להעלות לעמוד בצורה של טיוטות – כך הכל כבר מוכן ועולה בלחיצת כפתור.

אני יודעת, הפסח עוד רחוק, אבל זה הזמן להתכונן, לחדש וארגן את העמוד העסקי. למען הלקוחות והכי חשוב – למענכם, כי זה גם מבטיח לכם תחושה טובה.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *