דברים ששווה לירוק דם עבורם

5 הדברים ששווה לירוק דם בשבילם

5 דברים שווה לירוק דם בשבילם,
או, אלה שבלעדיהם החיים קשים יותר.

בין אם מדובר על בעל עסק, או אפילו על משווק דיגיטלי כמונו, יש כלים שאם נחסוך בהם, לא נלמד אותם עד הסוף או לא נכיר אותם, אנחנו משאירים כסף על הרצפה ודם יזע ודמעות על היומיום שלנו.

פייסבוק

נדמה לי שברור שהרוב הגדול של בעלי העסקים וגם האנשים הפרטיים נמצאים בפייסבוק. כי הוא חינמי, אינטואיטיבי (בדרך כלל) ונח לעבודה וכי יש בו תועלת ברורה לבעלי עסקים וגם לאנשים פרטיים. חשוב, כבעלי עסקים להכיר את המחשבה, או האלגוריתם, שעומד מאחורי הפלטפורמה ואת הכלים שבאמצעותם נוכל לקדם את התכנים שלנו.
אין ספק שתוכן טוב עושה אתה עבודה הטובה ביותר בפייסבוק, התוכן הוא המלך וכשהוא גורם לקורא להרגיש משהו, הוא מצוין. אז חשוב להציג לקוראים תוכן מקורי, מחדש, מעניין. מעבר לזה, בכל נושא הקידום הממומן וגם הקידום האורגני בפלטפורמה כדאי להכיר את הFacebook business  suite, שבאמצעותה אנחנו מכינים את התכנים מראש, מתזמנים, ומקדמים. חשוב לדעת שמאותו עמוד ניהול החשבון אפשר להעלות תכנים גם לאינסטגרם וליוטיוב.

פייסבוק

גוגל

אם לומר את האמת, למרות הנוכחות היפה של ישראלים בפייסבוק, יותר נוכחים בגוגל, אולי כי היא ממכרת פחות. אז גוגל והקידום בו, זה לחלוטין, מקום נכון להשקעה ולהקמת קמפיינים שיביאו עוד לידים מדוייקים. אנחנו חוזרים ומזכירים שכל יציאה לקמפיין דורשת עבודה מקדימה של מחקר שוק וקהל. שווה לירוק דם על המחקר, הוא משתלם כי הוא ממקד את ההוצאות שלנו ללידים מדויקים  – מזכירה לכם – חכה ולא רשת דיג.

אתר

התקופה האחרונה העצימה מאד את המשמעות של הדיגיטל בעולם העסקי, ברמה כזאת שאפילו הרשויות העניקו מענקים שאפשרו לעסקים קטנים להקים חנות דיגיטלית או אתר. לכו אפילו על מיני סייט, על עמוד נחיתה, על עמוד של אתר אחד שרק מספר מי אתם, בלי האפשרות למכור בו. אבל אתר הוא אחד הדברים שכבר באמת אי אפשר בלעדיהם ושווה לירוק דם בשבילם.

אתר

תכנת עריכה 

הרבה עסקים קטנים מייצרים את התכנים בעצמם – מטעמי "אין מי שמכיר את העסק שלי יותר ממני" או מטעמי תקציב. בכל מקרה כדאי לעשות שימוש בתכנות עריכת תמונות ווידאו ולנצל אותם, יש כמה חינמיות נהדרות, כדי ליצור תכנים שמתאימים לשפת וצבעי המותג ויוכלו לגרום לך להיות גאה במה שייצרת. חשוב שכשמייצרים תכנים לפלטפורמות השונות נדע את גדלי התמונות שמתאימים לכל פלטפורמה, אחרת תמונות ופריימים עלולים להיחתך ולהיראות פחות מקצועיים.

ניוזלטר

דיוור

אנחנו יכולים להגיד על עצמנו לא מעט אמירות לא מדויקות, למשל שאנחנו לא אוהבים שגרה. אבל כדי לייצר קשר ארוך טווח, אנחנו צריכים מסגרת וביטחון. דיוור על בסיס קבוע עושה בדיוק את זה. מייצר קשר ארוך טווח, כזה שאפשר לסמוך עליו ואפילו לחכות לו. יש חבילות ניוזלטרים מגוונות ועל ידי ספקים רבים. חשוב שכשאתם בונים את תכנית הדיוור שלכם, לא תבנו אחת שאתם עלולים שלא לעמוד בה. אם נראה לכם שלא תוכלו לייצר תכנים אחת ליומיים, אולי כדאי שתוציאו ניוזלטר אחת לחודש או 6 שבועות. אבל מרגע שהבטחתם – תקיימו, אל תאכזבו את האנשים בצד השני שמחכים לכם. זה כמו להבריז מדייט.

בטח יש לכם עוד פריטים להוסיף לרשימה הזאת, שרלוונטיים לתחום הספציפי שלכם. כשתבינו מה הוא, העבודה עם המשווקת הדיגיטלית שלכם תהיה טובה פי כמה.

2 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *