לשחרר

חג החירות – עשו טובה ושחררו את הדברים האלה

גם אם כולם אומרים או אפילו עושים את זה, זה לא אומר שלא כדאי לוותר על ה 5 אירועים אקטואליים. נתמקד הפעם בעיקר בתכנים ובפייסבוק, אבל נוכל למצוא כאלה בכל מקום ופלטפורמה.

טרנדים

כשהטרנד שוטף את הרשת, נדמה שכולם כבר הצטרפו אליו ואתם שוברים את הראש כדי להצליח להגיד גם משהו ששייך לאותו טרנד.
במסגרת השיווק הדיגיטלי של העסק, אנחנו ממליצים להעלות על רכבת הטרנד אם היא משרתת את המותג, המוצר והעסק. אחרת – לשחרר.

אין ספק שתוכן טוב עושה אתה עבודה הטובה ביותר בפייסבוק, התוכן הוא המלך וכשהוא גורם לקורא להרגיש משהו, הוא מצוין. אז חשוב להציג לקוראים תוכן מקורי, מחדש, מעניין. מעבר לזה, בכל נושא הקידום הממומן וגם הקידום האורגני בפלטפורמה כדאי להכיר את הFacebook business  suite, שבאמצעותה אנחנו מכינים את התכנים מראש, מתזמנים, ומקדמים. חשוב לדעת שמאותו עמוד ניהול החשבון אפשר להעלות תכנים גם לאינסטגרם וליוטיוב.

לטמון את הראש בחול

אנשים כבר לא קוראים

תתפלאו, אנשים קוראים, ולא מעט וגם מה שנוטים לכנות אותו "חפירה". אם התוכן מעניין, מחדש, מגניב. תרגישו חופשי "לחפור" לקוראים שלכם ולהיות אותנטיים לעצמכם על הדרך, יכול מאד להיות שזה יעבוד ויביא עוד אנשים לקרוא, עוד לקוחות לקנות, עוד מודעות לעסק. רוצה לחפור? יאללה, שחררי את הטקסט הזה.

ימים מיוחדים

יום הפיצה, הילד, הדולפין, וכו.
בדומה לטרנדים שדיברנו עליהם קודם, אם היום המיוחד לא סופר רלוונטי לעסק שלכם, עשו לעצמם ולעסק טובה ואל תשקיעו בזה מאמץ.
עדיף להתעלם מהימים המיוחדים האלה מאשר להעלות תוכן, מבצע או קמפיין שרואים מקילומטר  את האילוץ שחיבר את היום הזה אליכם.

פוליטיקה

כאן יכול להיות שהדעות חלוקות וגם תלוי בעסק שלכם. אם הוא פוליטי במהות שלו, כמובן שהסעיף הזה לא רלוונטי לכם, אבל בגלל שהפוליטיקה כל כך אמוציונאלית בישראל. תחשבו אם אמירה פוליטית בעמוד שלכם משרתת אותו או מפריעה לו. כמובן שאם הנזק עלול לגבור על התועלת תשאירו את הפוליטיקה בצד ושחררו.

חמישי שמח

חג חמישי שמח

מכירים את החלות והנרות והפרחים? לא תאמינו כמה כאלה חולפים בפיד כל חמישי. אבל אנחנו כבר לא רואים אותם כי אין להם ערך אמתי לגולשים. אותו דין לגבי שבת שלום, שלישי פעמיים כי טוב וכו. אנחנו חורשים את הפייסבוק בחיפוש אחרי משהו שיתפוס לנו את העין, הפלטפורמה עמוסה מאד בתכנים ולהעלות משהו גנרי זה בזבוז של אנרגיה, בעיקר שלנו, כי הגולשים אפילו לא יראו אותו. בקיצור, חג חמישי שמח – שחררו.

האותנטיות היא הבסיס של כל חמשת הדברים האלה. תכירו את העסק שלכם, את הקהל, את ההמסר הנכון והייחודי לכם, ואז צאו לעבודה עם  המשווקת הדיגיטלית שלכם תהיה טובה פי כמה.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *