כולם ממליצים לכם לגוון בתוכן שאתם מעלים לעמוד העסקי, אבל אף אחד לא מביא דוגמאות ספציפיות? הכנתי עבורכם רשימה קצרה וקולעת של סוגי תכנים שתוכלו לפרסם בעמוד העסקי ולגרום למעורבות גבוהה בקרב העוקבים.
כתבות איכות וטיפים מעשיים
אחת הדרכים למשוך קהל עוקבים וביניהם גם לידים פוטנציאליים היא לבסס את המוניטין שלכם כאוטוריטה בתחום מסוים. למשל, עורכת דין לענייני עבודה יכולה להעלות פוסט המסביר כיצד לנהוג במקרה של זימון לשימוע או על מה חשוב לשים לב בהסכם עבודה. קבלן שיפוצים יכול להמליץ על דרכים לחסוך עלויות בלי לפגוע באיכות או כיצד לבצע תיקונים קלים באופן עצמאי. אל תחששו, אנשים לא יתחילו לשפץ בעצמם או לייצג את עצמם בבית משפט, אבל הם יראו שלפניהם מומחה או מומחית שיודעים על מה הם מדברים.
פוסטים של השראה
החיים שלנו עמוסים בשגרה, גם כשאנחנו עוסקים במה שאנחנו אוהבים. לכן, מדי פעם כדאי להביא לעוקבים שלכם בוסט חיובי שיעזור להם להתעודד ולקבל פרופורציות. לא, אני לא אומרת לספר להם סיפורי זוועה עם הפי אנד, להיפך. להראות להם שיש אפשרות להתגבר על האתגר במצבים שונים. לפעמים, בלי לדעת, אנחנו משנים לאנשים את החיים רק באמצעות כמה משפטים. לכו על סיפורים אישיים, סיפורים מהחיים, משפטי השראה של מפורסמות ומפורסמים – אם זה עוזר לכם, זה יעזור גם לאחרים.
תמונות memes
אחד הדברים הגאוניים שהביאו לנו הרשתות החברתיות. לפי ההגדרה הרשמית, meme זה רעיון, התנהגות או סגנון שמופצים על ידי חיקוי בין האנשים בתוך תרבות מסוימת – לרוב עם מטרה כלשהי שקשורה לנושא של אותו meme. אם פעם השתמשנו במשפטי כנף למיניהם, היום memes תפסו את מקומם. כשאתם בוחרים מימ לפרסום אצלכם בעמוד, שימו לב שהוא יהיה מוכר לקהל הרחב ולא נישתי, שהוא לא יהיה פוגעני או מעליב והכי חשוב – שיהיה מצחיק, אחרת זה מפספס את המטרה.
תיאור מוצרים / שירותים
זה תמיד כיף לקרוא על המנה הכי אהובה במסעדה שלכם, דווקא מכם, או מהלקוחות המרוצים, לקבל פירוט על סוג שירות מסוים שאתם מספקים, או סיפור מאחורי עיצוב מוצר כלשהו שאתם מוכרים בחנות האינטרנטית שלכם. תנו ללקוחות שלכם להציץ אל מאחורי הקלעים של העסק ולהרגיש שותפים.
וידאו
בין אם זה לייב, קטע מההרצאה או סרטון הדרכה מצויר, זה תמיד נחמד וגם מייצר מעורבות. הקפידו על איכות צילום וכתוביות, כי נגישות זו רגישות.
צילומי מסך
בין אם זה תגובה של לקוח מרוצה או התכתבות בוואטסאפ שממחישה / מסבירה על המוצר / השירות – זה תמיד מעניין. אבל גם אם מדובר בדיאלוג מתוסרט, אנא מכם, שמרו על אותנטיות!
ראיונות עם מומחים
לפרגן לקולגות – זה נהדר! באותה הזדמנות נציין שנהדר גם לפרגן לעובדים. תעלו תמונה, אליה מצורף שאלון קצר עם התשובות, שמאפשר לעוקבים שלכם להכיר את האנשים שאתם עובדים איתם או מולם.
תיאורי מקרה
לקוחות שאתגרו אתכם והפתרונות שמצאתם כדי להיענות לאתגרים אלה, כך גם תציגו את עצמכם כמומחים בתחום וגם תעניקו ערך מוסף לעוקבים.
מאחורי הקלעים
צילמתם סרטון או תמונות תדמית. תנו לעוקבים לשמוע גם את הסיפור מאחורי הסיפור: פספוסים, סיעור מוחות עד יצירת הראיון, מסקנות שהפקתם וכמובן – טיפים ורעיונות.
גם אם אתם מפרסמים פוסט או שניים בשבוע, רשימה זו תסייע לכם לגוון וגם להתנסות ביצירת תוכן מגוון ומקורי.
It happens when the eyeball is too short from front to back or when the shape of the cornea or lens is not proper where to buy priligy No pharmacokinetic interactions were observed in healthy adults between nebivolol 10 mg daily for 10 days and furosemide 40 mg single dose, hydrochlorothiazide 25 mg once daily for 10 days, or spironolactone 25 mg once daily for 10 days